Jan 25, 2015

One Lovely Blog Award



Hello dears,

Uite ca pentru prima data voi scrie in romana si va voi spune de ce. Acum aproape doi ani de zile am fost nominalizata pentru titlul de Liebster Blog Award, lucru ce m-a bucurat enorm si am participat numaidecat. Astazi in schimb, draga mea Laura de la LAURA FASHION BLOG m-a nominalizat pentru un titlu asemanator, One Lovely Blog Award, lucru ce m-a flatat, mai ales pentru ca a inclus blogul meu printre numeroase bloguri romanesti frumoase si de renume, pe care mereu le citesc cu placere. Asadar, multumesc Laura, iar pe voi va invit sa ii cititi blogul pentru ca veti gasi o gramada de tinute frumoase, elegante, multe dintre ele fiind inspirate din stilul anilor 60.

Prin acest tag, One lovely blog award, sunt nominalizate blogurile care sunt considerate interesante, de catre colegii din blogosfera.
Acceptarea nominalizarii consta in urmatoarele etape:
  1. Sa multumesti persoanei care te-a nominalizat si sa raspunzi printr-un post pe blog.
  2. Sa folosesti logo-ul acestui tag in postare.
  3. Sa scrii 7 lucruri despre tine.
  4. Sa nominalizezi la randul tau 10 bloguri, pe care le citesti cu placere si sa informezi blogerii respectivi despre aceasta nominalizare.
Voi continua prin a va dezvalui cele 7 lucruri despre mine:

1. Ador puloverele supradimensionate, moi, fluffy si calduroase.




2. Imi place foarte mult sa calatoresc, sa descopar locuri si lucruri noi, sa vad lumea. Fiecare vacanta e o experienta, si fiecare experienta te schimba intr-un fel sau altul.

 
3. Ador cafeaua cu lapte, insa daca beau cafea simpla mi se face rau. :)


4. Ador pisicile, sunt 100% a cat lady si am patru minunatii acasa in Romania: trei negre si un pufos persan gri.



5. Imi plac mult colierele supradimensionate, statement si sunt de parere ca infrumuseteaza si completeaza orice tinuta.




6. Imi place sa gatesc si incerc mereu sa prepar mancaruri noi.



7. Nu am fost niciodata o mare sportiva, cu exceptia anilor din clasele primare cand am facut inot de performanta. Inotul este in continuare sportul meu preferat, dar iarna e cam complicat de practicat, asa ca din fericire, am reusit sa ma mobilizez si de cateva luni merg constant la sala de fitness.


Iar acum cele 10 fete din spatele unor bloguri frumoase si dragi mie, pe care le citesc mereu si vreau sa le nominalizez sunt:

1. Julie de la Pink Wish

2. Ella de la Color your Life

3. Cristina & Dorina de la Another Side of Me

4. Saci & Kinga de la Chocolate Fashion Coffee

5. Mona de la Boheme-Fille

6. Sorana de la Fashion Temptation by Sorana N

7. Miha de la Skinny Buddha

8. Laura de la Living in a Shoe

9. Pepa de la The Rubber Doll

10. Adina de la Vision on Fashion

Dragelor, sper sa aveti timpul necesar sa scrieti acest articol, eu mi-as dori sa aflu cat mai multe lucruri noi despre voi.

Va pup si va astept zilele viitoare pe blog cu o noua tinuta!
Andra

13 comments:

  1. Super tare postarea asta. Ador sa aflu mici " secrete" desprd oameni. Multumesc de nominalizare, sunt flatata. Pai o sa fac cat de curand un post similar si eu.:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi, ma bucur ca vei participa! Sunt curioasa sa aflu lucruri noi despre tine! :) :*

      Delete
  2. You're so pretty! :) I only understand English, but your photos looks great! :)
    xx
    Rica
    www.switbbydoll.com

    ReplyDelete
  3. Lovely pics, I love the cats!

    ReplyDelete
  4. I love the pics and the answers! So nice to get to know the blogger behind the blog!

    What about follow4follow? Would be sooo happy if we would stay in touch!
    xoxo Colli // tobeyoutiful

    ReplyDelete
  5. Multumim frumos pentru nominalizare! <3
    Mi-a placut sa aflu noi lucruri despre tine!! :*

    ReplyDelete
  6. Congrats Andy on the blog award. Too bad I can't understand what you wrote on this post.
    Take care
    claudiapersi.blogspot.ca

    ReplyDelete

Thank you for for passing by and for sharing your lovely thoughts with me! ღ

Popular Posts